speaker-photo

Rūta Lapinskienė

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto doktorantė, darbdavio prekės ženklo vystymo ir rinkodaros konsultantė

„Mokslinių tyrimų rezultatai rodo, kad organizacijos, turinčios stiprius darbdavio prekės ženklus, yra sėkmingesnės ir pasiekia geresnių finansinių rezultatų. Didele dalimi tai yra dėl to, kad geras darbdavio įvaizdis padeda pritraukti ir išlaikyti geriausius specialistus.

Savo veikloje kasdien gilinuosi ir tyrinėju darbdavio prekės ženklą ir ieškau strategijų, padedančių organizacijoms tapti geidžiamais darbdaviais.

Per 15 metų karjeros tarptautinėse įmonėse vadovavau personalo ir marketingo departamentams, kūriau ir įgyvendinau marketingo, komunikacijos bei personalo strategijas. Mokslinė veikla man leidžia suprasti, ko reikia darbuotojams, o sukaupta patirtis versle - matyti, kokiomis priemonėmis tai gali atliepti darbdaviai.

Nekantrauju pasidalinti sukauptomis žiniomis ir naujausiomis įžvalgomis!“

2 salė Didžioji salė

„Darbdavio prekės ženklas: ko tikisi šiuolaikinis darbuotojas?“